تبلیغات
هوای تازه در خانه والیبال - حرکاتی برای کوچک کردن ران و باسن
هوای تازه در خانه والیبال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : malihe abbaspour
نویسندگان
 

زندگی ماشینی امروزه و رژیم غذایی غلط باعث بهم خوردن تناسب اندام می شود،افتادگی باسن و افزایش چربی باسن نیز یکی از همین موارد است خصوصا" اگر ساعت ها روی صندلی بنشینید و مشغول کار باشید یا بی تحرک باشید. علم ورزش برای شما حرکاتی برای کوچک کردن ران و باسن و چند توصیه را ارائه می دهد.

تمرینات زیر با کشش عضلات ران و همچنین تقویت عضلات باسن موجب رفع چربی باسن و لاغر شدن ران و باسن می شود.به گفته جمیز کلیتون این تمرینات را در دو یا سه ست و در مجموع سه یا چهار بار در هفته انجام دهید . اما تنها به این تمرینات اکتفا نکنید! رژیم غذایی صحیح ، انجام ورزش های هوازی مانند دویدن یا پیاده روی سریع در کنار این تمرینات به شما کمک می کند تا به اندام دلخواه خود برسید.

حرکت اول – بلند شدن روی ارتفاع

step-up--leg-workout--leg-workout-elmevarzesh.com

در مقابل یک نیمکت یا ارتفاعی به بلندای یک گام مانند پله ، بایستید.پای چپ را روی آن گذاشته و با یک فشار بلند شوید تا زمانی که زانو های شما صاف و کشیده شوند، سپس به موقعیت اول برگردید و حرکت را برای پای راست تکرار کنید.۸ تا ۱۰ تکرار

حرکت دوم – حرکت پا به طرفین

leg-swing-leg-workout-elmevarzesh.com

دست های خود را به جای محکم بند کنید. پای چپ را به طرف چپ حرکت دهید تا از بدن دور شود سپس پای چپ را به طرف راست بدن حرکت دهید، دامنه حرکت تا آنجا که می توانید.مجددا" پا را به طرف چپ حرکت دهید، چپ ، راست.

این حرکت را ۱۲ تا ۲۰ تکرار برای هر پا انجام دهید.

حرکت سوم – پرتاب ۴۵ درجه

lunge-leg-workout-elmevarzesh.com

صاف بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض لگن باز کنید.پای راست را رو به جلو پرتاب کنید (۴۵ درجه )باسن را رو به جلو نگه دارید و همچنین پای چپ مستقیم (خم نشود) پس از یک مکث کوتاه به مرحله اول برگردید و حرکت را مجددا" تکرار کنید.این حرکت را ۱۰ تا ۱۲ تکرار برای هر پا انجام دهید.

حرکت چهارم – پل

bridge-leg-workout-elmevarzesh.com

به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانو ها را خم کرده و دست ها را در کنار بدن قرار دهید. در حالی که کف دست ها روی زمین است باسن خود را از زمین جدا کنید و حرکت بلند کردن تا وقتی که از شانه تا زانوی شما در یک خط قرار گرفت ادامه دهید. ۲ ثانیه در این حالت بمانید، سپس به موقعیت اول برگردید. این حرکت را ۱۲ تا ۲۰ تکرار انجام دهید.

تهیه و ترجمه: علم ورزش، کیوان فیروزه ئی





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
malihe abbaspour
یکشنبه 26 خرداد 1392
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 06:24 ق.ظ

You actually revealed it perfectly!
where to buy cialis in ontario cialis professional yohimbe cialis online napol cost of cialis cvs only here cialis pills acheter cialis kamagra cialis official site cialis farmacias guadalajara cialis super kamagra cialis prezzo di mercato
جمعه 7 اردیبهشت 1397 09:04 ب.ظ

You've made your point!
brand cialis nl cialis flussig cialis therapie buy cialis online legal safe site to buy cialis online precios cialis peru buy cialis we recommend cialis info cialis 50 mg soft tab low dose cialis blood pressure
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 09:39 ق.ظ

Superb postings. Thanks a lot!
uk online pharmacy viagra order online viagra buy cheap generic viagra where do i buy viagra online buy viagra uk cheap sildenafil uk online buy viagra mastercard buy viagra pay with paypal can i buy viagra viagra in pharmacy
جمعه 3 فروردین 1397 11:40 ب.ظ

Cheers! Useful stuff.
prices on cialis 10 mg cialis herbs can i take cialis and ecstasy cialis pills price each cialis taglich cialis soft tabs for sale generic cialis levitra cost of cialis per pill try it no rx cialis cialis cuantos mg hay
جمعه 17 آذر 1396 12:42 ب.ظ
Please let me know if you're looking for a article writer for your site.
You have some really good posts and I think I would be a good asset.
If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write some content for your blog
in exchange for a link back to mine. Please send me an email if interested.
Kudos!
جمعه 24 شهریور 1396 07:32 ب.ظ
I am not sure where you're getting your info, but
great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more.

Thanks for excellent information I was looking for
this info for my mission.
شنبه 14 مرداد 1396 06:38 ق.ظ
Yes! Finally something about foot pain ball.
دوشنبه 9 مرداد 1396 09:29 ب.ظ
Quality content is the important to attract the users to pay a quick
visit the web site, that's what this website is providing.
جمعه 16 تیر 1396 06:48 ب.ظ
I'm not sure why but this website is loading extremely slow
for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I'll check back later and see if the problem still exists.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 01:27 ب.ظ
I constantly emailed this weblog post page to all
my contacts, as if like to read it afterward my contacts will too.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
وقتی قهر مان جهان شدم انگاه فهیدم که باید بیشتر خم شوم تا مدال قهر مانی را به گردنم بیاویزند. "جهان پهلوان غلامرضا تختی" [cb:stat_today_view]



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای هوای تازه در خانه والیبال محفوظ است