تبلیغات
هوای تازه در خانه والیبال - یك رژیم غذایی برای خلاصی از چربی دور شكم
هوای تازه در خانه والیبال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : malihe abbaspour
نویسندگان
یك رژیم غذایی برای خلاصی از چربی دور شكم
اگر تصمیم گرفته‌اید از چربی اطراف شكم خود خلاص شوید و شكمتان را كوچك كنید كافیست به چند دستورالعمل ساده كه به تازگی در كتاب جدیدی تحت عنوان «رژیم غذایی شكم صاف» ارائه شده است عمل كنید.

، در این كتاب كه نوشته دو تن از سردبیران مجله بهداشتی و كارشناسی «پیشگیری» است، آمده است: كسانی كه قصد دارند شكم خود را كوچك كنند باید در روز چهار وعده غذایی حاوی 400 كالری انرژی مصرف كنند، هیچگاه بیش از 4 ساعت گرسنه نمانند و حتما از چربی‌های اشباع نشده تك زنجیره‌ای به غذاهای خود بیفزایند.

 در ادامه این مطلب تاكید شده است كه علاوه بر اقدامات فوق این اشخاص همچنین باید مطلع باشند كه وقتی بدنشان تحت استرس قرار می‌گیرد هورمونی موسوم به كورتیزول در خون آزاد می‌شود كه بعدا این هورمون به چربی دور شكم تبدیل می‌شود. بنابراین آموزش چگونگی كنترل استرس در طول زندگی می‌تواند به كاهش این نحوه تولید چربی دور شكم كمك كند. بعلاوه به این افراد توصیه می‌شود كه از یك حمایت گروهی اجتماعی قوی بهره‌مند باشند و با دوستان خود حتما ارتباط بگیرند تا از این حمایت گروهی برخوردار شوند. علاوه بر اینها این افراد موظف هستند هر چیزی را به هر مقداری كه می‌خورند، یادداشت كنند تا كنترل آن برایشان آسانتر شود.
یك رژیم غذایی برای خلاصی از چربی دور شكم

همچنین در مقاله‌ای كه در همین رابطه در شبكه خبری تورنتو نیوز فهرستی از اسامی مواد خوراكی ارائه شده است كه می‌توانند چربی‌های بدن را بسوزانند و به نوبه خود در كاهش چربی دور شكم موثر هستند.

این خوردنی‌ها شامل كرفس، جوی دو سر، توت‌ها، دانه‌ها، چای سبز، گریپ فرود و مغز خشكبار هستند. تقریبا تمام این خوردنی‌ها حاوی مقادیر زیادی فیبر طبیعی و خوراكی هستند كه مصرف آن برای كاهش وزن بسیار توصیه می‌شود. برای مثال توصیه می‌شود كه جوی دو سر را جزو رژیم‌ غذایی روزانه خود قرار دهید چون حاوی مقادیر زیادی فیبر محلول در آب است و در نتیجه انرژی را با سرعت كمتری در بدن آزاد می‌كند و باعث می‌شد كه دیرتر گرسنه شوید.

همچنین انواع توت‌ها مثل توت فرنگی، توت وحشی یا تمشك آبی نیز منبع غنی از فیبر طبیعی هستند كه سرعت جذب كربوهیدرات‌ها را در بدن كاهش می‌دهد. این خوردنی از افزایش سطح انسولین در بدن جلوگیری می‌كند این تاثیر باعث می‌شود كه ذخیره چربی در بدن كاهش پیدا كند.

دانه‌ها نیز حاوی مقادیر زیادی فیبر هستند كه جذب چربی را در بدن كاهش می‌دهند. دانه‌ها همچنین حاوی پروتئینی هستند كه وجود آن برای ساخته شدن عضلات بدن ضروری است.

چای سبز نیز سرعت سوخت و ساز را در بدن بالا می‌برد لذا بدن كالری بیشتری را می‌سوزاند و چربی كمتری را ذخیره خواهد كرد.

گریب فروت هم با همین روش افزایش سوخت و ساز بدن به كاهش وزن كمك می‌كند.

مغزها نیز شامل بادام، گردو و فندق منابع غذایی فوق العاده سالم و طبیعی و همچنین سرشار از ویتامین‌ها، املاح پروتئین‌ها، فیبر و چربی‌های اشباع نشده هستند كه به كنترل قند خون و نیز كاهش چربی بدن كمك می‌كنند البته متخصصان تاكید دارند كه در مصرف مغزها همیشه باید تعادل را رعایت كنید.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
malihe abbaspour
چهارشنبه 25 بهمن 1391
پنجشنبه 16 شهریور 1396 07:32 ق.ظ
Paragraph writing is also a fun, if you know afterward you can write otherwise it is complex
to write.
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 05:54 ب.ظ
Hello my family member! I want to say that this article is amazing, great written and come with approximately all important infos.
I'd like to see more posts like this.
جمعه 25 فروردین 1396 01:26 ب.ظ
Hi there I am so thrilled I found your webpage, I really found you by error, while
I was browsing on Digg for something else, Anyhow I am here now and would just like
to say thank you for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don't have time to
look over it all at the moment but I have book-marked it and also included
your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the awesome work.
پنجشنبه 3 اسفند 1391 09:17 ق.ظ
سلام
یه کم روی انتقال مطالب مربوط به کاهش وزن و چربی دقت کنید و شرایط فیزیکی خانم ها با آقایان را در نظر بگیرید.
ولی خوبه که به این مسایل بیشتر بپردازید
malihe abbaspourباتشکر از حسن توجهتان به این مسأله مهم.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
وقتی قهر مان جهان شدم انگاه فهیدم که باید بیشتر خم شوم تا مدال قهر مانی را به گردنم بیاویزند. "جهان پهلوان غلامرضا تختی" [cb:stat_today_view]



به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای هوای تازه در خانه والیبال محفوظ است